µTorrent CZ je nejpoužívanější a možná i nejlepší P2P BitTorrent klient - tedy program pro stahování souborů přes torrent

HledatHledat   EnglishEnglish   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení 

Jak být "aktiv" když používám VPN?

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra uTorrent CZ -> Prosím o radu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wdc

PříspěvekZaslal: 04.duben 2018, 19:45    Předmět: Jak být "aktiv" když používám VPN? Citovat

Dobrý den,

torrent trackery mě v seznamu peerů zobrazují jako passiva
což znamená, že se ke mně passivové nepřipojí, jen aktivové.
Chci být aktiv, ale nevím jak na to, jelikož moje situace je komplikovaná a nejsem odborník na Windows 10 a sítě.

Cesta spojení mezi mnou a jiným peerem / trackerem vypadá takhle:

torrent klient
comodo firewall kde by mělo být vše/port pro příchozí spojení povolen
windows firewall - tady nevím, ale snad by to nemělo být blokované, také jsem tam ten port přidal
domácí router který je napojený na anténu wifi - zde jsem přidal port forwarding toho portu na mou interní IP adresu počítače 192.168.2.107
OpenVPN server (ubuntu linux) - v jeho firewallu (iptables) je ve výchozím nastavení vše povoleno, co není zakázáno, takže chyba by snad neměla být zde

Nevím tedy kde "po cestě" je chyba, a co přesně udělat abych to zjistil kde po cestě je problém že nevystupuju jako aktiv a jak to tedy napravit. Jestli víte nějaké příkazy jako netcat i pro windows a i s parametry a kde je spustit abych zjistil kde je ta cesta neprůchozí. Děkuji předem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Google
AdSense

PříspěvekZaslal: 04.duben 2018, 19:45    Předmět: Reklama

Zobrazit autorovy WWW stránky
emc
Administrátor

PříspěvekZaslal: 04.duben 2018, 22:07    Předmět: Citovat

K tobě se připojit nemůže nikdo, pokud jsi pasiv.