µTorrent CZ je nejpoužívanější a možná i nejlepší P2P BitTorrent klient - tedy program pro stahování souborů přes torrent

HledatHledat   EnglishEnglish   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení 

Co dělat, kdy je počet seedů najednou 0 ?

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra uTorrent CZ -> Prosím o radu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DavidDizzer

PříspěvekZaslal: 07.leden 2018, 16:49    Předmět: Co dělat, kdy je počet seedů najednou 0 ? Citovat

Dobrý den,
Jsem si vědom, že než se má založit nové téma, má se pročíst veškeré fórum, zda není dotaz již vytvořen. Rovněž jsem se díval do návodu, ale nic, co potřebuji, jsem tam nenašel.

Měl bych tedy, prosím, dotaz. Jsem v podstatě začátečníkem ve stahování torrentů, ale v podstatě už vím hlavní důležité věci, abych vše ovládal a fungovalo to.
Přesto mě jedna věc zaráží a nevím na ni odpověď.

Uvedu příklad i s mým konkrétním screenem z mého torrentu:
- Dal jsem stahovat torrent. Ten se bezproblému začal stahovat a naběhl na 78,9 %. Bohužel nyní již několikátý den nechce stahovat. Je mi jasné, že to závisí na počtu seedů a peerů, ovšem i přesto tomu nerozumím. Když se torrent stahoval, je zřejmé, že není "mrvý" a v podstatě je stále v oběhu. Pokud se ale nyní již třetí den nic neděje a počet seedů je 0 (0) a počet peerů 0 (3), tak co to znamená?
Aby se mi torrent nadále stahoval nebo stáhnul, musí být alespoň 1 SEED, ne? Jak je možné, že najednou seedů není ani jeden a znamená to to, že když nebude žádný seed, tak se torrent již nikdy nestáhne? To znamená, že už nebude ani funkční, bude tedy "mrtvý"? To ale znamená, že se úplně ztratil z oběhu, ne?

Co je potřeba k tomu, aby se torrent dostahoval nebo aby se vůbec stahoval (někdy)?